vineri, 2 mai 2014

Curriculum Vitae


Mă numesc eu, doar atât
M-am născut într-un loc depărtat:
pe pământ
Locuiesc chiar aici, lângă tine acum
Dar am fost pretutindeni, îți spun...

Studii am multe, spun drept
știu doar ceea ce vreau,
nu către ce mă-ndrept...
Limbi străine nu prea cunosc:
știu doar limbajul simplului gest,
este puțin, da-i tot ce stiu și recunosc!

Am studiat neîncetat cântatul în strună
și dansul abstract pe sub clar de lună
Masterul l-am dat în psihologie:
Uneori ma-nțeleg clar și pe mine
Doctorat?
Ha, ha, ha, firește că l-am dat
în lumi diferite, în țel, în căutat...

am și aptitudini, multe și diverse:
de la stări întrebătoare
până la iubiri alese...
știu șă mângâi, să alint,
Să ating, să-mbrățișez și să sărut

Am permis, te conduc bine
De te lași și vii cu mine
De prin lumi neînțelese
Stiu potecile alese...

Am lucrat, mult am lucrat
Am căzut, m-am ridicat
Peste tot pe unde-am fost
Am crescut plecând de jos
Am și o recomandare
De la șeful cel mai mare

Aceasta sunt!
Și-acum vă rog să încercați
Să-mi găsiți postul potrivit
Si să mă angajați!


foto: Waterhouse, John William. The Sorceress. 1913. Oil on canvas. Peter Nahum Collection.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!