joi, 28 august 2014

Și azi mă-îndrăgostesc de tine


În fiecare zi mă-îndrăgostesc de tine
de lipsa ta, dar și de aparițiile neașteptate
de faptul că tot taci
pentru ca mai apoi să mă surprinzi
cum mă cuprinzi inopinat cu brațele pe după umerii somnoroși

În fiecare zi, din treburile-obositoare
mă opresc brusc doar ca să te salut
doar ca să-ți reamintesc că exist
și că respir încă pentru tine
surprinzându-te rușinat cu gândul la sânii mei

În fiecare zi te regăsesc tot frumos,
tot mai strălucitor
mai cald și mai dedicat iubirii pentru mine
te redescopăr fascinat de ochii mei
și de dorul cu care te îmbrățișez de departe

În fiecare zi mă minunez de cât de mult te doresc
de cât de dor îmi mai este de tine
și de cum mă îndrăgostesc, mă reîndrăgostesc
și te reîntregesc în mine
Cred că și azi mă-ndrăgostesc de tine



2 comentarii:

  1. Oameni buni, Otilia produce in continuare poezie de foarte buna calitate! De ce nu suntem mai multi care sa comentam?

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa ca de obicei.Nu stiu cum le nimeresti,dar e exact la obiect pt mine.Felicitari Otilia!Draga Panseloiule:"in fiecare zi ma-indragostesc de tine,mai ales de lipsa ta/in fiecare zi ma minunez cat de mult te doresc/de cat de dor imi mai este de tine/si te reintregesc in mine".Ce sa zic,foarte adevarat,dar mi-e frica sa mai am incredere in tine,daca mai pui si resentimentele la un loc...mai pot sa am incredere in tine vreodata?Ma mai iubesti?Mai putem fi impreuna?Da-mi un semn te rog?te iubesc.

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!