miercuri, 15 octombrie 2014

Urare pentru fiica mea


Azi te-ai născut, prințesa mea
Strălucitoare ca o stea
Ce pot eu sa îți dăruiesc?
Poate doar un sfat bărbătesc...

Când trupul-ți va durea prea tare
Tu să rămâi o luptătoare
În ceartă-aruncă armele
Nu-ți murdări tu palmele

Și nu vărsa lacrimi amare
Oricând și pentru orișicare
Păstrează-le în tine vii
Și dă-le doar cui te-o iubi!

Să nu minți, să nu păcălești
Doar adevărul să-l grăiești
Cu vorba dulce să obții
Tot ce-oi visa, tot ce-oi dori.

Așa cum tu-ai fi meritat,
Eu n-am știut să-ți fac palat,
Aurul  tot ce ți l-am dat
La tine-n suflet e păstrat.

Iubita mea, copilul meu
În preajma ta voi fi mereu
În viața când îți va fi greu
Ia pieptul meu, e tot al tău

Deci fiica mea, atât mai spun
Să fii în viață un om bun
Căci frumusețea ta divină
Răzbate din inima bună!

Cu dragoste nemărginită, tatăl tău!

4 comentarii:

  1. La multi ani!Sa va traiasca si sa va bucurati de ea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar multi s-au mai inghesuit sa-ti ureze cate ceva pt fiica ta.Asa prieteni multi ai?Eu sunt departe poate de a-ti fi prietena,dar totusi ma emotioneaza ziua unui copil.Imi pare rau pt cei care nu stiu cat de important este un copil,iar pt cei care nu au copii ,imi pare si mai rau.duc o viata anosta si ipocrita le pasa doar de propria persoana si de comoditatea lor.Oricum,multa sanatate,noroc,fericire pt toata familia ta.Scuze daca am ranit pe cineva.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Draga mea. Urarea nu este pentru fiica mea, eu am doi băieți. Este pentru fiica unui prieten bun, concepută de mine ca si cum i-ar fi spus-o el. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa va traiasca tuturor!

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!