vineri, 21 noiembrie 2014

Un pic


Cu forcepsul ai tras din mine
Vise, speranțe, calde șoapte ,
Sufletul abia-mi se mai ține
Pe traiectoria ce arde.
Mi-ai rupt visarea de sub pleoape
Speranța mi-ai făcut-o scrum
și șoaptele ce cântau calde
Mi le-ai strivit în al tău drum.
M-ai făcut una cu pământul
M-ai rupt, m-ai plâns, m-ai umilit
Cu ochii închiși iți simt plecarea
Ca un sfârșit! M-ai nimicit!

Renasc acum dintr-o cădere
Timid încerc să mă ridic
Căci mi-ai rămas doar o părere
Ce mare-ai fost și-acum ce mic!

Sufletul parca își închide
Încet-încet fiece rană
Se vindecă și se deschide
Cu arta cea pe post de hrană

Te du! Nu-ntoarce iar privirea,
N-am fost să fiu eu pentru tine.
Tu nu mi-ai înțeles menirea,
Ăst truc nu e pentru oricine!

Da, poți să pleci, nu e nimic,
Ai smuls din mine doar un pic!

Un comentariu:

  1. Ai gresit enorm in primul rand cand m-ai lasat bolnava pe mana idiotilor care mi-ai distrus viata si sanatatea iar tu te-ai insurat bine mersi cu alta.In al doilea rand ai gresit si mai mult cand eu alergam dupa tine disperata(lasandu-mi copilul acasa chinuindu-se cu temele)iar tu alergai dupa alte fufe.In al treilea rand ai gresit mintindu-ma si tradandu-ma fara nici o remuscare.In al patrulea rand ai gresit cand eu alergam dupa tine si tu imi intorceai spatele si alergai la nevasta.In al cincilea rand ai gresit ca te pot ierta la nesfarsit pt minciunile,tradarea si ipocrizia cand tu traiai cu nevasta in paralel iar eu credeam ca proasta ca ai divortat ca mine.Nu mai poti repara ce-ai facut decat sa dai timpul inapoi ,eu nu pot sa te mai iert.De ziua mea eu am baut medicamente nu sampanie ca tine si iubita ta blonda.Si nu in ultimul rand eu nu pot trai cu un barbat care o iubeste pe alta,asa ca lasa-te de sportul asta,nu te mai chinui sa te iert pt ca nu meriti.Eu nu pot avea incredere intr-un mincinos care-si iubeste nevasta.Am vazut joia trecuta cat ma iubesti si ma respecti.dute si iubeste-ti pe ratusca cea urata si buna si merituoasa ,nu meriti iubirea mea de care ti-ai batut joc cu nesimtire.Poti sa ma cauti si de un milion de ori eu nu te voi ierta in veci,ipocritule.Mai bine singura decat cu unul ca tine ,dute si bateti joc de alta,pe mine nu ma vei mai avea in veci,ipocritule decat cand vei veni in genunchi cu hotararea de divort in dinti.ADIO.....sper sa-mi postezi acest coment sa-l vada si mincinosul si ipocritul de panseloi.

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!