marți, 6 octombrie 2015

Toamna


Frunzele-mi cad din palme crăpate
Cerul îmi plânge toamna ce vine
Mure strivite în șoapte uitate
Soare albastru în vânturi mă ține

Flutură crengile a noapte tăcută
Florile cresc de acum înapoi
Arșița verii devine plăcută
Vântul m-aruncă în aer, culcându-mă-apoi

Toamna îmi vine, vara îmi pleacă
Sufletul pare că se strânge și el
Ochii îmi plâng ruginind lacrimi parcă
Pașii greoi nu mai au niciun țel

Nu aș vrea ca răceala ce-apare
Să sape în mine tranșeele triste
Știu ca un soare și mâine răsare
Și îl vreau la plimbări reci să m-asiste

Vino, deci toamnă, te-aștept înlemnind
În noianul acesta de versuri absurde
N-am frica de tine! Mă vezi tremurând?
Toamnă-așteptată  cu iubiri aburinde!

Un comentariu:

  1. Poezia acesta arată că iubești și că ești iubită. Să vă fie de bine amândurora!

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!