duminică, 7 iulie 2019

Știam

Ştiam că mă vei iubi 
într-o zi 

Câteodată mă simt iritată 
să știu dinainte 
Ceea se va întâmpla de îndată 

Apoi știam că mă vei avea 
Că ne vom alege împreună o stea
Că vom cânta, vom dansa împreună 
Că ne vom spune poveşti 
Sub un clar de lună

Și tot așa știam că vei pleca 
Că vei închide ușa și mă vei uita 
Că voi rămâne tristă și un timp chinuită 
Dar pleacă fără grija, chiar sunt obișnuită

Știam ca ma vei plânge 
Și rău îți va părea 
Dar cum le știu pe toate 
Și asta mai știam 
ca totuși vei pleca...

Degeaba m-ai iubit, degeaba m-ai avut 
Degeaba-a mea iubire de tot s-a lepădat 
Degeaba visul meu 
În vers l-ai transformat 
Degeaba-n al meu suflet 
Cu totul ai intrat 
Dacă tu aşa-ai ales, să minți 
și ai plecat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!