miercuri, 11 aprilie 2012

Îmi ceri ceva...



Îmi ceri ceva...
 ... mă rogi
 cu ochii triști pătrunși de amintiri

Te chinui s
ă-mi pronunți
O rugăminte: vrei și cauți s
ă mă uiți
Mă rogi să plec!
F
ără s-o spui, o rugăminte e o lașitate
Dar totuși vrei s
ă plec
Fără s
ă mai privesc în spate

Îmi ceri ceva
Șoptit cred eu, dar e un șuierat
Te simt îndurerat și agitat

și vrei să mă evapor
S
ă dispar
Fără s
ă-mi ceri...

S
ă plec, deci...
Din suflet asta vrei
Deja de ieri

Da, fac ceea ce-mi ceri...

Îți mai pătrund o dat
ă ochii
și dincolo de ei te văd
Cum
mă implori...
Ceea ce nu poți spune tu cu glasul,
îmi spun ei

Acum eu voi pleca...

... și plec,
dar știu și simt
C
ă încă vrei
S
ă îmi mai ceri ceva,
sau doar să mă mai rogi ceva...

accept a nu mai sta

n-aș suporta
durerea din dorința ta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!