miercuri, 8 mai 2013

Cât îi însemni?


Cât de mult îi însemni?
Aproape că nu i-ai contat nici cum te cheamă...
Și cât te-apreciază?
Asta nici n-ai băgat de seamă.
Chiar ai crezut că pentru el contezi?
Vreodată lângă tine-l vezi?
Când sufletul ți-e trist și pustiit,
el stă și veselește...tu crezi ca e mâhnit?
Și chiar mai vrei să afli cât de mult ai contat?
ai fost batjocorită, altfel n-ar fi plecat...

Cât crezi c-ai însemnat?
Un colț de foaie ruptă pe care-a scris

un nume ... și-apoi l-a aruncat!

2 comentarii:

  1. Bine ca mi-ai deschis ochii, am inteles acum ca nu am contat pt el nici cat o ceapa degerata ,avea nevoie de mine pt alte motive nu pt ca m-ar fi iubit da-aia n-am avut incredere in el niciodata,stiam bine ce poama este,nici pt mine nu mai conteaza nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. I-mi cer scuze pt ce i-am spus si pt tot ce i-am facut,asa sunt eu:fara remediu...sau poate remediul este iubirea,dar.........................................................

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!