miercuri, 8 mai 2013

Ne-am fost


ne-am fost iubiți
de fiecare dată când palmele noastre

se regaseau flamâmde de atingeri
în revederile atât de rare,
contopindu-se ca într-o îmbrățisare

ne-am fost confidenți
de fiecare dată când gandurile noastre

se întâlneau pe marginea aceleiași tristeți,
șoptindu-și deziluziile ca într-o povestire

ne-am fost amanți
de fiecare data când niciunul dintre noi
nu-și mai găsea locul în raiul personal,
iar gurile noastre, uscate de dor,
se întâlneau șovăind rușinoase într-o sărutare

ne-am fost sfătuitori
de fiecare dată când drumurile ne erau blocate
de piedici imense și intrigi dureroase,
iar ideile noastre se întâlneau și născoceau
soluții de ieșire, ca într-o strategie

ne-am fost prieteni
de fiecare data când pașii ni se opreau
pe marginea drumurilor și când
palmele ne sprijineau barbiile,
iar noi ne împărtășeam tristețile, ca într-o spovedanie

ne-am fost totul
pe vremea când ne eram suficienți


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!