luni, 10 iunie 2013

Mă dezbrac de tine


mă dezbrac de tine și de brațele
cu care m-ai învăluit
te alung din suflet și-ți arunc
toate cuvintele mincinoase pe care mi le-ai șoptit
împrăștii departe de mine
toate promisiunile neținute,
călcându-le cu tălpile indecise odinioară, acum hotărâte

mă dezbrac de tine și de toate visele inoculate
de toate mângâierile așteptate
și de sărutările după care buzele mi s-au pârjolit
de pașii alergând după tine fără de izbândă
și de toate așteptările nemeritate

mă dezbrac de tine
rămân goală, așa cum m-ai cunoscut
îți păstrez doar ceasul pe care mi l-ai legat de mână
pentru a-ți măsura timpul rămas până ce
mă vei căuta îngenuncheat tu!

9 comentarii:

  1. Binecuvantat fie cel ce m.a blestemat,desi el e cel care a inselat cu buna stiinta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru anonimul care ma iubeste:daca vrei sa ma cunosti,ma gasesti maine in autogara Filaret la 18.30.M-am despartit de iubitul meu,m-am saturat de barbati infideli si mincinosi-daca te numeri printre ei nu vreau sa te cunosc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine,bine, da'ce faci in autogara?! Vinzi seminte,maturi peroane,cersesti ??? Daca iti fixai antalnirile in aerogara,adica aeroport,mai era ceva... Tu chiar ai mancat de pe jos??? Nu te mai vindeci de prostie cat e lumea si blogul !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Panseluto lasa aici nr.tel sau adresa mail . Adauga anul nastere. Specifica ce-ti doresti de la barbatul viselor tale. Daca e matrimonial blog,atunci hai sa facem lucrurile cum trebuie . Daca maine fix la 18.31' nu apare Fat frumos calare pe autobuz,atunci intoarce-te aici si le vom rezolva pe toate . Nimeni nu este atat de negru precum pare,deci nu te descuraja . Curaj !

    RăspundețiȘtergere
  5. Am zis la misto.Am vrut sa vad ce rautati o sa scrie anonimul care ma uraste.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si noi tot la misto!Am vrut sa vedem cat de rau a gresit natura cand te.a facut.

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca m-ai vedea ai blestema natura ca nu sunt a ta,cu toate defectele mele,sau te-ai blestema pe tine ca esti un prost fiindca nu o sa ai niciodata o femeie ca mine.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ha,Ha! Nu a facut_o natura ci Autogara Filaret ! Este rezultatul iubirii nebune dintre un autobuz si un buldozer. Evenimentul a fost mediat la vremea aceea pe OTV. Din dragostea lor de foc a rezultat un tractoras care a crescut alaptata cu motorina si ulei . Acum o cheama Panseluta si locuieste la subsolul blogului acesta . E indragostita de motorul liftului... Daca iubirea lor se concretizeaza,atunci Regina 25 va fi nasa la 25 de aspiratoare sau compresoare sau mixere sau expresoare . Sa rezulte oare buldozere sau tramvaie ?!
    Se poate ! Panseluta are potential ! Doar e fiica Autogarii Filaret ...

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!