miercuri, 17 februarie 2016

Visează-mă!


visează-mă la noapte
așa cum m-ai simțit
plimbându-mă cu mâna
pe trupu-ți obosit
pictându-ți ochii albaștri
strălucitori și calzi
pe cerul plin de aștri
și-n marea ce te scalzi

visează-ma și ziua
așa cum m-ai văzut
strecurându-mi mâna
sub brațul tău căzut
mergând la pas cu tine
vorbind numai prostii
lipindu-mă mai bine
de umerii-ți zglobii

visează-mă la muncă
așa cum m-ai aflat
luându-mă la trântă
pentru al tău sărutat
jucându-mă în păru-ti
plângând de dor, râzând
când eu devin tu însuți...
visează-mă visând!






Un comentariu:

  1. Poezia asta face parte dintr-un nou capitol al devenirii tale poetice. Iata, poemele tale de dragoste degaja optimism! De cand asteptam astfel de productii literare, o, (fosta) poeta a iubirii pierdute!

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!