marți, 24 mai 2016

Trilogia "Imi place" - Imi place sa te privesc

imi place sa te privesc 
dar nu direct in ochi,
ci începând din vârful degetelor de la picioare 
apoi urcând cu privirea 
de-a lungul trupului tau scrijelit 
cu atâtea enigme 
nu-mi place sa te privesc fix in ochi 
e ca si cum mi-as dori sa mănânc 
doar glazura de ciocolata de pe un tort 
imi place sa te privesc dezbrăcat, 
alungit leneș in pat, cu o mâna 
aruncată dezordonat 
sa-ti contemplu abdomenul fibros 
si brațele brăzdate de vene pulsând ostentativ 
imi place sa te privesc in final drept in ochi 
sa ma minunez de cat de repede isi schimba culoarea 
de la gri deschis pana la albastru intens ori verde safir
uneori violet pal,
de fiecare data cand ma simți admirandu-te 
imi place sa te privesc 
e ca si cum m-as privi intr-o oglinda 
doar ca tu esti bărbat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!