vineri, 14 iulie 2017

Mi-e dureros de dor


uite cum îmi plâng ochii
și degetele-mi tremur
cum carnea mea tresaltă
mă tem și mă cutremur
mi-e inima cuprinsă
de o tristețe surdă
uite cum pașii mei
nebuni și desculți umblă...

uite cum stau întinsă
în universul tern
rememorând plecarea
mea aproape spre infern
voiam să te păstrez
al meu pentru etern
dar te-ai întors cuminte,
tăceai, plecai solemn

și totuși m-ai rugat
să nu plâng
și n-am plans chiar atunci
dar uite acum cum tremur
mușcând din mal și stânci
și uite cum mă zbat
celulele mă dor
așa! e bine! pleacă!
mi-e dureros de dor...



2 comentarii:

  1. Ce frumos, Oti! Nu am mai trecut de mult pe la prietenii vechi! Dar îmi place cum te regăsesc. Poetă...până-n vârful unghiilor! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaiii. Ce vizita onoranta. Ma bucur mult sa te "revăd". Mulțumesc! Te invbratisez, Draga Innu! ❤️

      Ștergere

Comentariul tău este important pentru mine!