miercuri, 6 noiembrie 2019

Despărțire



Te rog să iei loc,
aici lângă mine
îți promit că durează puțin,
un alt timp de mâine

vreau să împărțim tot
clipe, plimbări, șoapte, atingeri,
povești, întâmplări, reproșuri, constrângeri
poezia ce-a fost pentru mine,
mi-e de-acum foarte clar,
pentru tine-a fost doar un calvar

prin urmare acum împărțim
tot ce-am avut împreună
apoi ne despărțim
eu voi pleca în față, pe alt drum
tu vei rămâne-n spate,
în cu totul alt film

eu iau povestea, și-mi iau și visul
îmi iau tăcerea
și durerea
păstrez în mine chipul tău
păstrez sărutul
când l-am simțit pe pieptul meu
îmi păstrez versul,
era doar pentru tine,
dar nu l-ai înțeles, îl iau cu mine

tu ia-ți uitarea
și nepăsarea
le poți păstra ușor
le uiți pe toate
ce-ți trec prin dormitor
îți las aroma mea
pe pielea înfierbântată
aș vrea să te însoțească
la fiecare întâlnire cu o altă fată

și îți mai las ceva
pentru ca sunt o doamnă
amprenta amintirii mele
în ultimul sărut
pe care ți l-am pus în palmă
și ultima dorință pe care am pictat-o
într-un banal tablou: o barcă goală!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!