vineri, 6 martie 2020

Ursita


Se poate eu sa-ți fiu ție ursită
Și se poate ca tu să nu-mi fii 

Să nu-mi fi ursit nimic
Pentru că tu nu poți prezice
Tu nici măcar nu ți-ai închipuit
Că eu, ursita ta,
Aș fi putut să te iubesc
Si chiar te-am și iubit

Se poate să nu-ți fi fost supusă
Ca o pasare de noapte ți-am fost de nesupusă
Te-am străpuns cu privirea în noapte
Și tu, un neghiob, ai crezut
Că le știi chiar pe toate

Se poate, tu n-ai știut poate
Că aripile mele doar două sunt toate
Dar ele au zburat în întreg văzduhul
O, tu, sărmane și sărac cu duhul...

Crezut-ai, naivule, că eu
Văd în ochii tăi privire de zeu
Credeai că iubirea mea îți e credincioasă
Și-atât de naivă cât sa-ți fiu mireasă

Se poate că poate tu n-ai prea știut
Că la toate până la tine m-am priceput
Și sclavă ți-aș fi fost de te-ai fi încumetat
Să mă supui 
Trebuia doar să-mi spui!

Se poate c-ai fi vrut să stau, 
dar te-am respins grăbită, 
se poate tu să nu mai fi știut
Că eu ți-am fost ursită

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!