luni, 4 decembrie 2023

Taci

 Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.


A venit toamna cu frunze gălbui
Buzele tale mustesc a gutui
Ochii-s căprui ca frunza căzută
Iar pielea ți-e rece, ca bruma-așternută 


îmi este frig, te rog să-mi vorbești
Dar tu taci îndărătnic și-ai vrea doar să pleci
Stai! Te implor, rămâi doar o toamnă
Șoptește-mi povestea până la iarnă

Eu vreau să te-ascult
Dar tu nu mi-ai mai vorbit din trecut
Multe anotimpuri-au trecut 

într-un timp mult prea scurt


Trupul mea freamătă-n toamna-înlemnită
Ca frunza ce cade în iarba amuțită
Vreau să te-ascult, dar buzele tale
Sunt murmurul veșted al fructelor pale

Te rog să-mi vorbești
Dar tu taci
Ești timid, timorat și stângaci
Ca frunzele care cad din copaci

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!