duminică, 24 decembrie 2023

Roşu sec

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fluid

Ca un lichid sunt eu în gândurile tale
Mă scurg și mă preling
Ca într-o sărutare
Te-ating în vis, abia te-ating,
Ca într-o adiere
cu totul te cuprind
Te sting
Te-aprind
Apoi din nou te sting
Ca un lichid îți intru între vene
Sunt dulce, sunt amară,
Am gust de portocală
Sunt roșie, lichidă
Sunt mică și sunt mare
Și am iz de nucșoare
Ca vinul roșu sunt acum pe buza ta
Mă guști, miroși, mă pipăi,
Și apoi o să mă simți
Sunt energie-n tine
În piele, limbă, dinți
Te împresor cu totul
Și mă încolăcesc
Ca vinul roșu sec
Te-aprind, te răscolesc
Si vreau să te posed
Și vreau să te subjug
Și vreau să te disec
Tu toarnă-mă-n pahar
Azi sunt doar roșu sec

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!