luni, 15 ianuarie 2024

Clarviziune

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eu te-am văzut doar o secundă
Din miliarde de secunde neînțelese
A fost suficient să te păstrez
În toate simțurile dintre cele mai intense 
 
Te-am introdus în neuronii mei activi
Dar te-am pierdut printre amanți fictivi
Am vrut să te extind în porii expandați
Dar mi-ai alunecat în acei timpi blocați 
Am încercat apoi să te extrag
Și brusc mi-ai devenit atât de drag 
 
Acum mă lupt cu timpul ce trece mult prea încet
Aștept acea clipă când pot să te percep
Și știu ca va veni, sunt o clar văzătoare
Te voi prăda de tine precum o vrăjitoare
Te voi cuprinde tot în totul meu nocturn
Iar tu-mi vei da și trupul și sufletul diurn 
 
Și crede-mă ca n-ai nicio scăpare
Vei sucomba în a mea strâmtoare!
 
Dar va fi bine, îți promit sublim
Ne vom goli de tot ce ne-a fost supra plin
Atunci va fi momentul să ne grăim trăirea
Și poate așa vom afla care ne e menirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!