duminică, 25 februarie 2024

Năzuințe

Ar putea fi artă

Năzuințele mele nu seamănă cu ale tale
Și nici trecutul meu tu nu-l cunoști
Nu încerca să mă compari cu tine
Și nici noroiul tău în mine să-l împroști 

Nu-mi vezi tu tălpile ce-mi sângerează
Și nici umerii mei nu știi cât sunt de încărcați
Eu nu cred în persoane ce cred că știu, dar doar îmi speculează
Durerile din ochii ce-n online sunt postați 

Nu avem drum comun, n-avem căi împreună
Și prin urmare-ți cer să stai deoparte
Nicio fărâmă de destin nu ne este comună
Așa ca hai, dă-i drumul mai departe

Acesta-i drumul meu,  singură l-am ales
Nu poți tu să-mi pui hățuri, nu poți să mă oprești
Mi-am crescut aripi aprigi, cu ele am purces
Pe culmile speranței, acolo unde tu
Deloc nu ai acces!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!