sâmbătă, 5 aprilie 2008

leapsa despre mine

Am primit de la Innu <> o leapșă mai personală. Adică sa spun despre mine 8 amănunte picante pe care voi nu le știți.:))

1. Sun o persoana calma de regula. Si cum la regula exista și excepții, iată excepția: cândva, cu ceva ani în urma, m-am enervat atât de tare încât am dat cu pumnul într-o ușă de mașină și... mi-am rupt mana. Am petrecut sărbătorile de iarna cu mana în ghips. Va rog, deci, încercați sa nu ma enervați, pentru ca am învățat de atunci ca mai bine dau cu pumnul în cel/cea care ma enervează, decât în obiectele din jurul meu. Si am forță... Vorba aceea: "cu dreapta dau mortal și cu stânga letal"

2. Un mare secret: fac plaja topless. PS: pana nu slăbesc la loc nu îmi mai dau sutienul jos la plaja :) Si nu port niciodată chiloți cu fund, cum le zic eu.

3. Îmi place sa dorm mult, mult, mult. Nu prea am timp pentru asta, însă cum prind o ocazie, profit la maximum. Ma ascund bine însă, ca sa nu ma bănuiască cineva ca sunt leneșă.

4. Nu-mi place sa mănânc. Nu-mi place mâncarea gătită, nu-mi plac cartofii prăjiți, nu-mi place carnea. Mănânc numai ca trebuie sau din politețe pentru restul mesenilor. Nu pot spune asta și despre ciocolata. Chiar dacă nu mai mănânc de vreo luna decât strict ocazional sau de pofta imposibil de stăpânit, abia aștept kg-le acelea care-mi vor da voie sa-mi reiau obiceiul: o ciocolata pe seara.

5. Îmi plac senzațiile tari. As încerca oricând un salt cu parașuta, un bungy-jumping, un zbor cu deltaplanul și scufundări. As conduce un motor cu viteza foarte mare. Nu am motor, dar știu sa conduc. Nu ma întrebați unde, când și cu cine am învățat asta. :p

6. Am făcut yoga vreo 3 ani. Știu ca multi asociază sportul acesta cu sexul în grup sau cu urino-terapia. De aceea trebuie sa precizez ca nu am făcut nici sex în grup și nici nu mi-am băut urina.

7. Sunt câteva activități despre care fac pariu ca nu știți ca le-am făcut: teatru, atletism și ping-pong de performanta, haltere și carate, am făcut disecții pe broaște și iepuri într-un cerc de științe biologice, am făcut electrotehnica-telegrafie timp de vreo 3 ani, șah, dansuri populare, înot. Am avut o emisiune la radio, am scris poezii și am publicat, am pictat, am sculptat, am cusut, am croșetat, am făcut traforaj, am desenat haine și le-am cusut și brodat, am încercat sa fac o emisiune tv, am apărut în emisiuni televizate în public aplaudând, am pozat pentru reviste lacrimogene , am făcut mărțișoare și felicitări de sărbători, am înfiat și am crescut o grămadă de animale și animalute de casa sau sălbatice.

8. Si un ultim mare secret: am multe secrete picante pe care nu le știe nimeni. Poate cândva o sa le pun cap la cap și o sa vi le mărturisesc.

Asa-i ca nu știați nimic din toate astea? Mai sunt și altele, însă cu ocazia altei lepșe. :)

Leapșa merge către avocata. Sa te vad :))

7 comentarii:

  1. Hihihi, nu mă fă, că-ţi dau leapşa să scrii şi Todo sobre regina! Aşa! Să te saturi! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. te rog, nu face asta. ca ma mai stie si pe mine una lume. nu pot spune chiar tot. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce mă distraţi! Cui i-am dat-o pe varianta lungă (todo sobre...) s-a eschivat!!:)
    Biine, fie şi astea 8 lucruri. Dar te-ai oprit când începuse să fie mai interesant! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. o sa revin cu o parte din picanterii. promit :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Adevarul ,ca putini au tupeu sa-si asume responsabilitatea...de a indoi o tabla de masina cu pumnul!

    RăspundețiȘtergere
  6. din nefericire m-a "indoit" ea pe mine :) auchii, ce-a mai durut :))

    RăspundețiȘtergere
  7. he he, sa vedem daca merge :p

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!