luni, 22 septembrie 2014

Mă vei iubi tu

 
Mă vei iubi tu
Dincolo de promisiunile pe care nu ți le-ai ținut
De palmele pe care nu mi le-ai sărutat
De lacrimile pe care nu mi le-ai sorbit
Si de pașii pe care nu mi i-ai urmat

Mă vei cauta tu
Dincolo de întâlnirile la care n-ai venit
De tristețile pe care nu mi le-ai alungat
De ochii pe care deseori i-ai înlăcrimat

Ma vei ajuta tu
Dincolo de rătăcirile repetate la care n-ai luat parte
De trăirile mele pe care tu nu le-ai simțit
De iubirea ce se năștea pentru tine

Pentru toate acestea
Pentru ceea ce ai știut și nu ai vrut sa crezi
Pentru ceea ce am fost și nu ai putut sa vezi
Pentru ceea ce am iubit și nu ai vrut sa simți
Mă vei ajuta, mă vei căuta și mă vei iubi tu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!