joi, 5 februarie 2015

Stranie întâlnire


piciorul meu stă sprijinit pe piciorul tău
ce frumos îți alintă degetul mic de la piciorul stâng
                                         călcâiul tău drept
și genunchiul meu
când dansează rotund pe coapsa ta
tresaltă în interior, înfiorat

palmele mele stau întinate pe pieptul tău
scurgându-se languroase printre firele energice
iar cotul meu
când îți atinge unghiular talia
freamătă în șoaptă, înfrigurat

ce stranie întâlnire
piciorul meu cu coapsa ta
cotul meu cu talia ta
buzele mele cu tâmpla ta
vocea mea cu sufletul tău

în zori
strabate prin perdele palide
ecoul întâlnirii
și fantezia sărutului suflat

Un comentariu:

  1. Frumos poem de iubire, incepe ca un fel de inventar al diverselor parti implicate si sfarseste ca un tot, asa cum e si in dragoste....

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!