joi, 22 decembrie 2016

Femeia vioară


De azi am învățat să simt muzica
asa cum simțeam până acum lumina
o primeam cu ochii deschiși,
îmi invada pupilele
și-mi pătrundea strălucitoare
până în creier și până în oase
când era frig mă încălzea,
iar când era prea cald,
lumina aceasta mă împresura
trezindu-mi porii de pe piele
în microscopice străfulgerări

azi ți-am simțit muzica
nu ți-am auzit-o ca pe o melodie,
ci am simțit-o
precum o atingere
pe piele, pe trup și în suflet

azi ți-am simțit muzica
pentru ca azi ți-ai pus arcușul
pe sânii mei
și i-ai transfigurat în note muzicale
i-am simțit tresăltând sub arcușul tău
și vibrând întrebători sub degetele tale
azi ți-am trăit muzica
ca pe o lumină
în timp ce tu mă cântai
transformându-mă în vioară,
vioara ta...

Aujourd'hui, j'appris à sentir la musique
tout comme je me suis senti la lumière
Je reçus avec les yeux ouverts
J'envahir les élèves
envahir mes yeux
lumineux pénétré mon cerveau et mes os
quand il faisait froid lumière me réchauffe
quand il faisait froid
cette lumière me enveloppait
faire mes pores de la peau
dans les éclairs microscopiques
 
 
Aujourd'hui, je me suis senti ta musique
Je ne l'ai pas entendu comme une chanson
mais je me sentais
comme une touche
la peau, le corps et l'âme
 
 
Aujourd'hui, je me suis senti votre musique
Pour aujourd'hui, tu mette ton arc sur mes seins
J'ai transfigurée en notes de musique
Je me sentais sauts dans ton arc
interrogatoire vibrant sous vos doigts
Aujourd'hui, je l'ai vécu votre musique
comme une lumière
pendant que tu me chanter
me faisant violin,
Violin femme



Un comentariu:

  1. Femeia vioară/Te face de-ocară/Are și bune, indubitabil/Dar nu ți-e fidea, impardonabil!

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!