vineri, 12 ianuarie 2018

Inima mea e la tine?

Cândva am pierdut-o
Pe o alee, printr-o pădure, 
Intr-un labirint dureros 
Ori pe undeva, nu mai știu exact, 
A căzut pe jos 

Cât am plâns...
Ca o nebuna am căutat-o In jos și in sus 
Prin ceruri mărunte 
Prin gropi înfrunzite 
In ape sărate, in ape amare 
In râuri, in pietre, in stele și-n mare 

Credeam pentr-o secunda 
C-apare 
Ca intra in pieptul meu
Și bate din nou 
Dar nu era ea, 
Căzuse de neînțeles intr-un hău...

Acum te întreb 
Când stele lucesc gingaș pe cer 
Când zâmbetul ți-e un viu curcubeu 
Când sufletul meu tresaltă firesc 
Când in chipul tău 
Straniu ma regăssesc 
Când atât de ciudat imi este de bine 
Inima mea, iubite, 
Bate in tine? 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!