marți, 5 ianuarie 2021

Aripile mele


Aripile mele mi le-am crescut singură

Au fost doi fulgi ușori pe care i-am implantat în umeri

Am tăiat carnea și le-am cusut

La fiecare împunsătură

Sângele curgea, iar lacrimile mi-l spălau

S-au prins!

Cu multă durere au început să crească
Precum o plantă udată zilnic

Acum sunt mari
Și mă poartă pe cele mai ascuțite vârfuri de munte
Peste cele mai învolburate mări
Dincolo de orice univers

Mi-am crescut singură aripile

Dacă vrei să zbori cu mine
Adu-ți tu aripi...

Un comentariu:

  1. E atât de subţire linia dintre viaţă şi moarte, dintre fericire şi durere, dintre entuziasm și oboseală, dintre speranţă şi renunţare, dintre iubire şi indiferenţă, dintre aripă si lanţ!
    Călcaţi cu grijă, să nu vă răniţi inimile..."..

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!