duminică, 11 august 2013

Doar o artistă


mi-e greu să trăiesc fără a iubi
şi-aproape imposibil fără a simți
mă bucur de nimicuri
şi sar precum copiii
când simt doar o sclipire
pe care o remarcă
doar nebunii

nu-mi ridica statuie şi nu-mi da mulţumiri
nu vreau recunoştinţă, lauri sau plecăciuni
nu-ți vreau aprecierea, de milă nu duc lipsă
nu sunt prea mult în viață, doar o artistă tristă

un singur lucru lasă-mi
şi doar o libertate:
aceea de a sta de tine mai departe
şi nu mă căuta, nu-ți vreau îndurerarea
de-a nu putea fără mine
să îţi tragi răsuflarea

lasă-mă-n durere şi-n lacrimi şi-n uitare
cu tine, fără tine, aceeași disperare
trăiesc şi-o simt mereu...
așa sunt toți artiştii
şi așa sunt şi eu


Foto: Edvard Munch - Madonna sau Femeie îndrăgostită (1894-1895) - Galeria Naţională, Oslo

2 comentarii:

  1. Asa sunt toti artistii si asa sunt si eu.....

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa sunt toate sufletele chinuite. Daca au simtul umorului, am o vaga banuiala ca supravietzuiesc! Ei... Noi.. Who cares? :)

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!