sâmbătă, 31 august 2013

Lady in red



gust amar de cireșe pe buze
stranie atingere în lungul unghiilor roșii
"întotdeauna m-au incitat unghiile tale"

fină zgârietură pe gât
și rujul roșu tresare lucios pe buza de jos
"ți-am spus vreodata că ai buze exotice?"

eșarfa roșie de mătase îmi leagă mâinile
nodul ei deși slab, nu-l vreau desfăcut
"de acum nu te mai poți mișca!"

sucul căpșunilor roșii se prelinge dulce spre coapse
ochii tăi mă îmbracă în atingeri scântâietoare
"semeni cu o lady in red"

pot râde...
"și râsul ți-e roșu..."




bitter cherry taste on your lips
strange touch along the red nails
"I always was incited by your nails"

fine scratch on your neck
and the red lipstick twitches on the bottom lip
"Have I ever told you have exotic lips?"

The red silk scarf chains my hands
Although weak, I don't want its node to be loose 
"from now you won't be able to move yourself!"

Red strawberries sweet juice trickles towards your thighs 
your eyes are dressing me in sparkling caresses
"You look like a lady in red"

i can smile
"your smile is reddish, too!"



3 comentarii:

  1. Incredibila puterea autoarei de a ataca atatea subspecii ale poeziei erotice...banuiesc ca personajul care a inspirat-o este Femeia in rosu a lui Mircea Veroiu (inspirat, la randul sau, de povestea Anei Cumpanasu...).
    Felicitari, O.P., frumoasa si interesanta poezie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ma iubeai ,veneai cand te-am rugat eu si ma iertai pt gafa de ultima data.Am inteles,nu ma mai poti ierta pt ca am facut prea multe greseli...eu insami sunt o greseala.....................

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubite Rege Soare cand facem cei 5 copii???Tu nu vezi cum ni se imputineaza copii in lumea asta cruda ???

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!