vineri, 2 august 2013

Nu ştii


Nu-mi cunoşti neputinţa, nici zbuciumul, nici starea
nici zborul, nici căderea, nici cerul şi nici marea
nici zbaterea, nici chinul, căinţa sau uitarea
şi nici chiar suferinţa ce mă ucide seara

nu-mi simţi nemărginirea în care visul meu
îmi dezveleşte trupul, dansând pe trupul tău
nu îmi simţi mângâierea ce te atinge-n umbră
şi nici îmbrăţişarea ce te bântuie sumbră

nu stii că lipsa-acută a ta din nopţi şi zile
se-nfige precum colţii unor fiare agile
în sufletu-mi ce-n doruri a început să mă doară
şi trage de secunde dibaci să nu dispară

nu mi-ai aflat pe pielea ce-o simt înfrigurată
toata iubirea mea  încă încătuşată
şi n-ai stiut  că viaţa ce mi-o trag dintre ziduri
atârnă de-a ta viaţă şi de-ale tale gânduri 

4 comentarii:

  1. Suna ca un strigat de ajutor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga o.p., felicitari pentru faptul ca nu ai renuntat la poezie!
    Ai reinceput sa scrii versuri la fel de bine ca inainte!

    PS Pe cand a treia carte?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A treia carte va iesi, sper, in 2014 in primavara. Multumesc!

      Ștergere

Comentariul tău este important pentru mine!