vineri, 24 noiembrie 2023

Tablou

 


Te-am pus in tablou langa mine
E amuzant,
Caci te-am pictat înalt, frumos, galant
Și ți-am pictat un suflet mare,
Ca o floare 
 
Ulterior am pus pe tine
Mai multe vise și scântei
Ți le țineai ascunse bine
În temeri, traume, idei 
 
Apoi ți-am desenat cu grijă
În inima așa rănită
O cale pentru vindecare
Și-o strategie zdrobitoare 
 
Am pus pe pânză-n pieptul tău
Iubire multă și tandrețe
Ti le-am întins ca pe o ață
Legate bine cu culori
Am pus ulei din abundență
Atingeri, șoapte, toleranță
În zâmbet ți-am pictat candoare
Și-n ochi ți-am pus speranță
 
Ești lângă mine în tablou
Te-am pictat într-un loc aparte
Pe lângă inima, în jurul meu
Sau chiar în mine, chiar de ești departe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!