duminică, 22 februarie 2009

M-am reprofilat



Vine un moment în viaţa unui om când trebuie să-şi schimbe un pic direcţia drumului său. Asta am făcut şi eu acum o luna, graţie crizei mondiale şi poate şi crizei vârstei de peste 30 de ani.

Proiectarea nu mai merge. Imobiliarele sunt la pământ. Nimeni nu mai construieşte, nimeni nu mai vinde. Mulţumesc lui D-zeu, încă am câte ceva de lucru. Cu toate astea, m-am gândit că e momentul să fac nişte schimbări în viaţă.

Dacă nu sunt cele mai inspirate, o să văd pe parcurs.

Schimbarea nr. 1: m-am hotărât să renunţ la doctorat. Nu am renunţat încă oficial, dar sunt convinsă în proporţie de 99% că nu voi mai ajunge la niciun examen, sesiunea fiind în plină desfăşurare.

Schimbarea nr. 2: mi-am cumpărat un salon de cosmetică, coafură, frizerie. De două săptămâni zugrăvesc, vopsesc, smotruiesc, pentru a-i schimbă un pic lookul fără mari investiţii.

Schimbarea nr. 3: mi-am schimbat freza. Noul şi-n acelaşi timp ex-ul stilist al salonului meu a îndrăznit să facă experienţe pe podoabă mea capilară. Eu am fost foarte încântată, dar el cred că a avut mustrări de conştiinţă şi n-a mai venit la muncă.

În concluzie:
- sunt un om nou, o femeie de afaceri în devenire. :p
- la salon încă nu merg decât să mă coafez, dar va promit că voi face nişte cursuri şi-n momentul în care se termină şi clintii care-i mai am la firmă de proiectare, mă voi muta la salon toată ziua şi-mi voi desfăşura talentul creator pe feţele şi pe capetele voastre. Nu va daţi în lături, că s-ar putea să vă placă. Hi hi

Aveţi o mică mostră din salonul meu la care mai am mult de muncă.

Vă aştept la BARON-NET, pe Sos. Iancului nr. 46-48 lângă Magazinul Julia.

Şi dacă vreţi să vedeţi cu ce tunsoare v-ar sta bine sau cu ce culoare, trimiteţi-mi poza voastră din faţă, doar capul, cu părul prins sau bine lipit de cap.

Şi încă ceva: dacă aveţi vreo cunoştinţă de meserie care-şi caută de lucru, este bine venită la mine în condiţii salariale modeste (40% din manoperă) şi program de negri pe plantaţie (10-11 ore, o zi liberă-o zi lucrătoare)

Va doresc un look superb şi o primăvară minunată!

8 comentarii:

  1. pana la terminarea crizei poate ma iei si pe mine intr-un post secundar:D ...ceva maturator...sau usier :)))..ca arhitectura e la vale rau...

    RăspundețiȘtergere
  2. wow
    FELICITARI!!!
    sa-ti fie de bine schimbarile, sa fii sanatoasa sa te poti bucura de ele...poate ajung la salon, tot tre sa ajung la bucuresti si nu-mi place cum imi sta freza :)

    numai bine!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Să ai mult noroc, Oti în tot ce întreprinzi. Cât despre doctorat, dacă l-ai început, ţine-te şi de el. O să ai o satisfacţie enormă când o să duci la bun sfârşit mai multe lucruri grele deodată!:)

    Dacă promoţi că mai scrii, pui poze, ceva...pe aici, te trec în blogroll.:))

    PS. VREAU POZE CU NOUA TUNSOARE!

    RăspundețiȘtergere
  4. @elena: Sigur, eşti binevenită! Găsim noi să facem ceva ca să scăpam de criză.

    @ana: Te aştept cu drag la salon oricând. Si pentru cei care nu sunt din bucureşti, o să am in curand şi un salon virtual, unde îşi vor putea încerca frizuri, culori şi machiaje inedite.

    @innu: Mulţumesc mult de urări. Sper să fie cu noroc.

    E o prostie doctoratul asta. Nu ştiu de ce l-am mai început. Cât despre mai multe lucruri grele deodată îţi mărturisesc că nu duc lipsă. :p. Probabil voi începe un altul întrun domeniu nou. Poate in tunsori. Exista?

    RăspundețiȘtergere
  5. felicitari.bravo.esti cea mai activa femeie de la inceputul recesiunii.iti doresc multi clienti.voi veni si eu

    RăspundețiȘtergere
  6. te astept. am niste fete tare dragute si bune dpdv profesional.

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca veti face si tunsori masculine eu zic sa-mi aratati citeva idei pentru capul celui ce apare in poze in urmatorul site:
    http://www.s-m.ro

    RăspundețiȘtergere
  8. Aveti nevoie la salon de make-up artist ? Eu ma ofer voluntar sa lucrez fara bani pana va puneti pe picioare. Am acumulat experienta pana acum, am consiliat cliente in privinta culorilor, tipului de machiaj, am facut cursuri si am machiat in cadrul unor prezentari de moda in Bucuresti insa am nevoie de practica in salon. Modelele pe care le machiez sunt aproape perfecte, insa eu vreau sa machiez femei obisnuite. Se poate aranja ceva ?

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!