sâmbătă, 16 iulie 2011

A mai apus o stea

Ai ales nemarginirea... De ce-ai plecat din viata noastra?





"Vreme trece,vreme vine
Nici o veste de la tine
Si parca-ar sta in loc
In lumea mea
Viata si noroc

Vreme trece,vreme vine
Doru-si bate joc de mine
Dar n-am ce sa alerg
Cum s-a intamplat
Eu nu pot sa-nteleg

Refren:
De ce,de ce-ai plecat din viata mea
Nu te-ai gandit ce lasi in urma ta
Ce loc pustiu ce amintiri nepieritoare
Vei lasa si vei avea
De ce,de ce-ai plecat din viata mea
Facandu-mi dragostea povara grea
Ducand cu tine ne-mplinirea de o clipa
Pentru ce si de ce

Vreme treci,vreme vine
Gandul nu-i mai bun cu mine
Dar nu pot sa aud
Din visul meu,amintirea ta

Refren:
De ce,de ce-ai plecat din viata mea
Nu te-ai gandit ce lasi in urma ta
Ce loc pustiu ce amintiri nepieritoare
Vei lasa si vei avea
De ce,de ce-ai plecat din viata mea
Facandu-mi dragostea povara grea
Ducand cu tine ne-mplinirea de o clipa
Pentru ce si de ce"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!