sâmbătă, 31 decembrie 2011

2012



 Sfârșitul lunii decembrie este întotdeauna momentul potrivit pentru a ne face bilanțul anului încheiat. Într-un scurt moment de intimitate tragem o linie și socotim: ce a fost bun, ce a fost rău? Zâmbim sau ne întristăm... Anul a trecut, că o adiere, aproape că nu l-am simțit în trecerea lui fulgerătoare. Am muncit până la epuizare, am alergat continuu crezând că doar mergem, ne-am tras sufletul pentru o clipă și am luat-o de capăt a doua zi, săptămâna următoare, luna viitoare. Am plâns și ne-am bucurat, fără să înțelegem de multe ori de ce. Am sperat, am visat. Când bucuria ne-a fost mai mare, ceva rău a venit și ne-a clătinat, pentru ca aste este viața asta făcută, din bucurie și negaz, niciodată în cantități echilibrate, parcă special făcute pentru a ne strica rețetă unei bune viețuiri.
 
 Apoi ne-am trezit că s-a mai terminat un an, a mai trecut o parte din viața noastră, am mai trăit un timp. Dar dacă în tot acest timp: ai visat și ai crezut că visele ți se vor îndeplini cândva, te-ai rugat pentru cei dragi ție, pentru tine, ai avut încredere că vei lua cele mai bune și mai înțelepte decizii, ai dăruit, ai spus o vorbă bună celui trist, ai plâns alături de prietenii tăi când le-a fost greu, te-ai îndoit sau ai crezut în tine, te-ai zbătut, ai căzut și te-ai ridicat, ai luat-o de la capăt, nu te-ai oprit, ți-a fost dor, ai îmbrățișat, ai sărutat și ai iubit din tot sufletul, așa cum știi tu mai bine, inseamna ca nu ti-ai irosit timpul si trecerea ta prin el. Dacă ai trăit toate astea și dacă te-ai descoperit pe tine așa cum ești, înseamnă că anul ce se mai zbate să stea un timp pentru tine nu a trecut degeaba. Înseamnă că nu este pierdut ca tot timpul despre care nu știm unde se duce sau pe unde se pierde. Înseamnă că ai mai câștigat ceva: ai învățat, ai aflat, ai cunoscut, te-ai cunoscut. Te-ai cunoscut cu bune și cu rele, cu tot ceea ce te face special și unic. 
 
 Așteaptă-ți așa cum se vine noul timp, noul an: cu bunătăți pe masă, cu cele mai dragi ființe lângă tine, cu sufletul plin de dragoste, cu speranța că 2012 va fi un an plin de încercări revelatoare și de soluții salvatoare. 
 
 La mulți ani!
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!