vineri, 4 ianuarie 2013

Vreau puţin


Nu, nu vreau mult.
Vreau câte puţin din tot ceea ce esti...

sunt nopţi în care drumul
îmi este-ntunecat
cărări par nepătrunse
pătrunsul îngustat
ş-atunci mă rog de tine
din luna ce-o păzeşti
s-arunci o strălucire
pe tristele poteci

sunt zile mohorâte
in care îmbulzeala
de nori ma-ngenunchează
şi talpile grăbite
încremenind oftează
şi-atunci mă rog de tine
din cerul tău senin
s-arunci o adiere
pe chipul meu aldin

sunt clipe de-ndoială
şi de nesiguranţă
te-ntreb ce rost mai are
fără tine-a mea viaţă
şi-atunci mă rog de tine
din sufletul tău mare
sa-mi dai o bucaţică
să-mi fie respirare

oricât de greu mi-ar fi
tot puţin îţi voi cere
din tot ceea ce esti
vreau doar o mângâiere
vreau doar o bucaţică
din tot ceea ce ai
puţin din fiecare
parte ce vrei să-mi dai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!