luni, 24 aprilie 2017

Prefă-te că mă iubești


Prefă-te iar că mă iubești
Și că mă porți la tine-n suflet
Poți să mimezi că mă privești
Când mintea-ți este doar un urlet

Prefă-te că mă bagi în seamă
Când lângă tine mă cutremur
Că nu mă lași să-mi fie teamă
Să plâng, să freamăt și să tremur 


Imaginează-ți că-s cu tine
Și tandru mă îmbrățișezi
Că palma mea inima-ți ține
În grijă, să nu explodezi


Prefă-te iar că mă iubești
Prefă-te iar că-ți este dor
Prefă-te că te-ndrăgostești
Iar eu mă voi preface că te-ador

2 comentarii:

  1. Nu este nevoie sa ne prefacem... :) Dumnezeu este Iubire, Viata este Iubire, Femeia este Iubire... Traiesti intr-un cerc inconjurata numai de Iubire: de la parinti, copii, prieteni, iubiti, esti imbaiata in Iubire... Deci adora fara sa te prefaci :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si apoi, cu cat adori mai mult, cu atat vei fi adorata... :)

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!