miercuri, 5 aprilie 2017

Ireal paradis


Buzele tale mi-au șoptit povestea
încântătoarea poveste de iubire dintre noi
am crezut în ea ca într-un vis
ma simțeam ireal ca-n paradis

Întâlnirea noastră ne fu nebună
ne-am iubit liniștit într-un dans
ca o mare adâncă de după furtună
am zburat amândoi
cat mai sus în abis
de aproape simțind ireal paradis

oricât ne fuserăm de tandri iubiți
oricât ne iubirăm, oricât ne simțirăm
un fulger sări între noi, răstigniți
şi moartă  ne fu iubirea de-o iarnă

m-ai rugat la-început să fiu precaută
şi inima mea s-o țin pregătită
să m-aștept că-ntr-o zi o să pleci negreșit
și-o să uiți brusc tot ce-ai iubit

știu, mi-ai zis, mi-ai scris, mi-ai prezis,
mi-amintesc ca prin vis
că trăim zi de zi
într-un fals paradis...









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!