luni, 31 decembrie 2018

Bilanț 2018

Pentru ca e ultima zi din an, e momentul bilanțului. Bilanț pe care îl fac in fiecare an. Numai ca acum in vine sa scriu: “ma ... in el de  2018!” si s-o fac cu furie, cu înverșunare, ca și cum as sparge ceva cu toată ura. 

Dar voi continua totuși tradiția de a scrie despre anul ce se va termina curând. Pt ca, desi a fost un an teribil, a venit la pachet cu multe lecții. 

Simteam de când eram mica tare ca anul când voi împlini 40 de ani va fi anul care-mi ca schimba radical viziunea despre viața. 

Sa nu mai spuneti ca femeile nu au o intuiție fantastica. Chiar așa a fost. Poate nu a fost cel mai greu an din viața mea, dar cu siguranța a fost cel mai socant și deopotrivă, cel mai revelator. 

Revelația suprema a fost ca poți muri oricând. Stiu, toți va veți bate cu pumnii in piept ca știți, de ce ar fi o revelație asta? Da, știți, dar nu credeți! Nu crezi ca in clipa următoare chiar tu poți muri. Așa, brusc, fără niciun avertisment. Ei bine, treaba asta nu te pune puțin pe gânduri? Pe mine m-a cam zdruncinat puțin. Când am realizat ca, chiar de azi ești bine, mâine te poți trezi mort, mi s-a cam schimbat viziunea despre viața. Și atunci ce-am făcut? Am mulțumit Universului ca sunt, ca încă sunt, ca încă imi pot strange copiii in brațe, ca pot merge, ca pot respira, ca ma pot bucura de orice vreau eu de pe acest pământ. 

Va rog eu, dragii mei prietenii, nu așteptați sa va moara cineva drag ca sa va bucurați de propria viața, nu așteptați sa vi se spună “te iubesc” ca sa o spuneti voi dacă o simțiți, nu-l așteptați pe D-zeu ca sa va zdruncine cu o întâmplare teribila pentru a-l descoperi, ci căutatati-L voi! 


Bucurați-va de viața acum, prețuiți orice moment acum, iubiți acum și iertați acum. Caci mâine, nu se știe....


Un an nou minunat sa aveți! La mulți ani! ❤️

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!