marți, 25 decembrie 2018

Draga Moș Craciun

Draga Moș Craciun 
As vrea sa-ți scriu 
Ca in copilărie 
Când chiar credeam in tine 
Și tu veneai in fiecare an
Sa-mi lași sub brad 
Frântură de magie 

Și-acum mai cred in tine 
Caci an de an mi-arați 
Și-ncerci sa ma convingi 
Ca-n mine tu exiști 
Și ca sub brad cadouri 
Bătrân așa cum ești, sa-mi pui, 
Încă mai poți ...

Și-atunci îți scriu 
Ca un copil 
Cu sufletul plin de speranta 
Ca ma vei asculta din nou 

Deci, draga Moș Craciun 
Sa vii iar in ajun 
Și sa-mi impodobești 
Viata cu noi povesti 
Sa imi alungi tristețea 
Si sa-mi dai sănătate 
Sa fiu iar optimista 
Ca-n rest, le am pe toate 

Și-un lucru îți mai cer 
Fa iar, cum știi, magie 
sa fie langa mine 
Toti oamenii mei dragi 
Copii, părinți, prieteni 
Și necuvântătoare 
Cu toți sa fim alături 
Și sa ne veselim 
In prag de sărbătoare! 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!