vineri, 31 mai 2019

Să îmi vii


Să vii într-o seară la mine
Cu câteva dulci cireșe pietroase
Şi cu cuvinte puține
Să vii doar cu tine!

Să ai palma moale, ca o mătase
Să-mi luneci atingerea pe sâni și pe coapse

Așa să îmi vii
Să ne spunem prostii
Să râdem ușor de glume stupide
Să vorbim despre filme, cărți ori despre omide
Despre sport, univers și râme livide

Sa vii, cât de mult as vrea sa îmi vii
Așa cum venit-am și eu, deunăzi
Te-am avut ca un vis, spontan-nebunesc
Te-am pierdut imediat, ca pe-o rimă din vers

Multe poveşti încep cu-o cireașă
C-o cafea specială spumegând într-o ceașcă
Cu un film început și neterminat
Cu-n pariu pierdut, dar neonorat

Și multe se pierd neînțeles pe parcurs
Dureros născocind întrebări făr' de răspuns
Aş vrea să vii într-o seară la mine așa
Să-ţi întind pe o tavă cireșe pietroase
Dulci și zemoase
Tu să-mi reciţi cuvinte puține
Iar de vii, să nu vii cu nimic,
să te-aduci doar pe tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!