luni, 3 august 2020

Cântec pentru tine



Să nu mă dai de gol vreodată
Cum te iubeam, precum o disperată
Să nu dezbraci povestea noastră
De fantezie și visare
Va deveni banal poem
Dintr-o nebună si-un boem


Și sa nu povestești de noi

Cum râdeam plânși ori plângeam goi
Precum nebunii ne-încuram
Desculți în iarba ce-alergam


Nu, să nu spui nimic de noi
E farmecul poveștii noastre
Când toții iubiții-s fericiți
Că într-o zi s-au cununat
Povestea noastră e tabu
Căci noi nici nu ne-am sărutat


Să nu mai dai de gol vreodată

Că fericirea mea sublimă
A fost să te am doar în vis
Iubirea noastră minunată
Făcut-a din iad social

un ideatic paradis


Tu m-ai dorit doar în visare
Eu te-am avut în poezie
Iubirea noastră virtuală
E-o ireală feerie...


Te rog, tu să nu spui nimic de mine
Și îți promit că eu voiaminti de tine
Doar într-o scurtă melodie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!