vineri, 9 iulie 2021

Inima ratacita



Mi-ai spus c-ai trimis inima ta către mine

In plic împăturit, frumos timbrat

Dar un poștaș bezmetic a-ncurtat

Adresa mea cu-a altei fete

Și inima ta a ajuns

La alta inima acasă, tot plină de suspine …

 

Degeaba ai încercat sa ma împaci

Ori sa te scuzi

Ca a greșit poștașul, ca alta inima de fapt

Avea mai mult nevoie de o consolare

Eu o tineam pe-a mea

Ca inima mea e prea de valoare

S-accepte o împăcare 

 

Când tu-l cătai vinovat pe poștaș

In timp ce chinuiai inimi răzvrătite

In urma sadeai la drama un făptaș:

Sufletul tău! 

Abia acum, când cauți consolare

Nu mai găsești decât adresa incorecta

Scrisa la întâmplare

Și inima-ți pierdută in uitare …

In uitarea mea!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!