vineri, 30 iulie 2021

P.S. sau neo-declarație (de iubire, “gen”)



Știi ca nu-mi doresc iubirea aceea din filme

In filme personajul principal moare

După o poveste de iubire mistuitoare

 

Nu-mi doresc poveștile acelea din cărți

In care nunta a durat 3 zile și 3 nopți

Și nici sa ma răpești pe calul alb înaripat

 

Nu-mi doresc nici măcar sa ma iubești pana la sfârșitul vieții

Ar fi dramatic sa ne asistam sfârșiturile

Cine cui nu se știe, dar ar fi puțin dezolant

 

Îmi doresc sa ne iubim

Puțin timp, cât s-o putea

O clipa sau o vesnicie sa fiu a ta

Sa simțim ca timpul se naște in noi

Sa trăim concomitent in toate universurile paralele

Și sa sărim dintr-o viața in alta, doar sărutându-de

 

P.S.

Și-mi doresc sa vedem

Doar noi doi intr-un cinematograf

“A star is born”

Chiar dacă este deprimant la final …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!