vineri, 30 august 2019

Ziua 10

- Nu va e frica de nimic?
- Nu! Am pierdut tot ce aveam mai sfant pe lume. Mi-am pierdut credinta, sufletul, ratiunea si o parte din memorie. Sunt un ratat, la naiba!
- Nu va e frica de faptul ca intr-o zi va veti putea indragosti de o femeie si aceea nu v-ar intoarce iubirea? Ca nu i-ar pasa de dvs? Ca o s-o iubiti cu disperarea calatorului in desert caruia i se arata la fiecare pas fata morgana, dar ramane o iluzie si se stinge de sete?

Deodata m-a cuprins un soi de panica. Nu m-am gandit vreodata ca as mai avea ceva de pierdut pe lumea aceasta. Si brusc, aceasta fiinta mi-a demonstrat in cateva cuvinte ca tot timpul mai este ceva de pierdut, oricand, cat esti viu, mai ai parti din tine ce se pot desprinde si le poti pierde. Definitiv! Doar pentru ca ai fi putut sa faci ceva si n-ai facut, ai ignorat, ai trait in indolenta si in nepasare.

Nu, asta nu se va mai intampla. Mereu, cand am pierdut o iubire, a fost din vina mea. De ce nu am avut aceasta revelatie pana acum?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!