sâmbătă, 5 decembrie 2009

vorbesc neghineste

Fiul meu vorbeste. Si vorbeste mult. Numai ca vorbeste pe limba lui. Iata cateva dintre cele mai folosite cuvinte neghinesti:

- apa doi = lapte
- mimic = nimic
- jau = masina
- uai = mare
- be = tenis de camp la wii
- nu pa = nu pleca
- deshi = pleaca de aici, lasa-ma in pace
- oc = la loc

Cand nu vrea sa faca ceva spune: Io mic. Io nu pot
Cand vrea musai sa faca ceva: Io uai. Io pot.

Cum raspunde la intrebari:

Cati ani ai?
R: 2-3

Cum te cheama?
R: Bodan

Te cheama Pirlea?
R: Io nu Piea, io Bodan.

Tu esti bebe?
R: Io nu bebe, io Bodan. Io uai. Mami bebe.

Mananci?
R: Io nu pap. io buba.
Dupa 5 minute maxim: "miam, miam. io nu buba"

3 comentarii:

  1. :)) Nu știu cine le traduce mămicilor, că am întâlnit multe situații când prichindelul mi se adresa și eu nu înțelegeam o iotă!

    RăspundețiȘtergere
  2. fiecare mama vorbeste limba puiului ei. macar asa ma pot lauda ca vorbesc si eu o limba straina perfect. :)

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!