marți, 12 aprilie 2011

Flori de cais

Cuvintele mele
pe care nu le-am inventat
şi vorbele mele
pe care nu le-am spus
stau ascunse în colţul din stânga sus
al pieptului meu

şi lacrimile mele
pe care nu le-am vărsat
şi clipirile ochilor mei
pe care nu ţi i-am arătat
stau ascunse toate sub geana
ochiului meu stâng

şi săruturile mele
pe care nu ţi le-am putut dărui
şi şoaptele mele
pe care nu le-ai putut auzi
încă mai stau ferecate
în colţul stâng al buzelor

şi îmbrăţişările mele
pe care nu ţi le-am dăruit
şi atingerile mele
pe care nu le-ai putut simţi
le ţin legate bine
la pieptul meu

Şi când va veni vremea
le voi descătuşa, le voi desprinde
din strâmtoarea sufletului meu
şi le voi lăsa să zboare
ca nişte flori albe de cais
purtate de adierea
unui vânt de primăvară

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!