duminică, 24 aprilie 2011

Sa slăbim, sa slăbesc cu pastile de slabit!



Cred că aţi văzut, m-am înscris şi eu pe www.blogmoney.com şi printr-o întâmplare, am fost aprobată pentru o campanie. Şi cum nu se putea mai bine, este vorba despre o campanie pentru produse de slăbit. Excelent, mi-am zis, sunt cea mai în măsură să vorbesc despre asta.

În ultimele 6 luni am ajuns la performanţă de -13 kg. Nu vreau să mă opresc aici. Mi-am propus să ajung la 55 kg. Sper că voi reuşi să ating ceea ce mi-am propus.

Nu sunt foarte mândră de realizarea mea, însă sunt oarecum mulţumită că am reuşit şi atât şi mi-am spus, că dacă tot voi fi plătită pentru asta, să va împărtăşesc şi vouă secretul, marele secret. :))

Iată:
- nişte pastile de slabit din ingrediente naturale pe bază de hoodia, garcinia, fucus, fibrulina, ceai verde
- ceai cât se poate de mult: ceai verde, soc, ceai anti-adipos, ceai pentru slăbit
- apa, minimum 2 litri/zi
- în loc de o masă nişte tablete de slabit
- puţină mişcare, 1-2 ori/săptămâna: bicicletă, dans, role, mers pe jos, ping-pong
- electrostimulare, vacuum, împachetări şi masaj - în puţinele daţi când pot ajunge la salon
- mese mici, sărace în calorii sau chiar deloc

Nu recomand pastile de slabit pe bază de substanţe chimice, care distrug ficatul, dar recomand cu căldură pastile de slabit naturale, pe bază de plante. Şi bineînţeles, puţină mişcare şi puţină voinţa în abţinerea de la dulciuri. Eu le-am incercat si cred ca sunt singurele care va pot ajuta sa slabiti usor, natural si fara sa va distrugeti sanatatea. Şi veţi vedea, totul devine din ce în ce mai simplu cu fiecare zi trecută şi mai ales cu fiecare kilogram pierdut. Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!