joi, 3 noiembrie 2011

Supusă umbră


 Din umbra mea tresar slăbită
 și mă avânt pe urma ta
 și cu o șoaptă învechită
 încerc să-ți prind atenția
 
 îmi lepăd straie prăfuite
 de vechi stări și de sentimente
 mă primenesc cu noi veșminte
 din calde gesturi și cuvinte
  
 și-ți caut cu privirea chipul
 absent de-atâta timp încoace
 și te învălui cu răstimpul
 ce-nmărmurit rămâne, tace
 
 nu vreau s-aprind torța dorinței
 nu vreau să cuceresc un pisc
 nu-ți cer dovada năzuinței
 în orice mod, cu orice risc
 
 nu vreau decât să fiu o umbră
 supusă, sclavă-n al tău rost
 când noaptea te-nsoțește sumbră
 să-ți fiu căldură și-adăpost

 și-mbrățișarea mea abstractă
 să te pătrundă în adâncuri
 să-ți fie umbra luminată
 de lângă trup, simțiri și gânduri



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!