luni, 11 iunie 2012

Mi-a căzut un dinţisor


Azi oglinda mi-a şoptit
Că ceva chiar în guriţă
Pare parcă-un pic stirbit
E dantura ta, fetiță!

Dau cu limba şi ea trece
Dincolo de strungareaţă
Cred că mi-am pierdut un dinte
Chiar în astă dimineață

Fug de la oglindă-n spate
Mama, mama, mi-am pierdut
Dinţişorul meu de lapte
Cel mai tare  şi-ascuţit

Mama mea dulce zâmbeşte
Dinţii ei sunt niște perle
Mă ia-n braţe si-mi şopteşte
Dinţişorii tăi-s mărgele

Dimineața la trezire
Grija trebuie să ai
Să-i speli până la albire
şi chiar luciu să le dai

Iară seara la culcare
Iar îi speli şi îi clăteşti
Periuţa nu e tare
Ca să nu-i răneşti

Şi când zâna măseluţă
Îți va da în schimb alt dinte
Să-l pui bine în guriţă
Şi să-l speli cu-apă calduţă

Pentru când vei fi o mamă
Bună şi cu gesturi calde
dinţii tai-ţi vor fi podoabă:
Un şirag de perle albe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!