marți, 19 iunie 2012

Poză de profil

Soțul meu mi-a spus să-mi schimb poza de profil. Îmi zice că nu mai seamănă cu mine așa cum sunt acum. M-am bucurat că mi-a spus asta, înseamnă că-mi citește blogul. Da, nu mai seamănă cu mine, sunt blondă acum. Nu este probabil un aspect care mă reprezintă în totalitate, dar este o opțiune de moment care mă face să mă simt bine. Este surprinzător cum doar câteva cuvinte iți pot schimba starea și uneori modul de a privi viața, universul și nu mă refer aici la ce mi-a spus el, ci în general...

Are dreptate soțul meu, această poză nu mai seamăna cu mine. Sau eu cu ea. O s-o schimb cu una care mă reprezintă. Incă mai caut, e mai greu decât mă așteptam...Am ales totuși o imagine cu marea... În acest fel nu o să vă mai simțiți supravegheați când intrați pe acest blog. Totuși, dacă vi se face dor de mine puteți să mă vedeți și blondă, și brunetă, roșcată sau șatenă, mică sau mare, grasă sau slabă, așa cum am fost și cum sunt pe pagina de POZE pe care am facut-o de curând. Dar indiferent de culoarea părului sau de orice altă transformare fizică, rămân aceeași în fond și cred că mai mult decât o stare nu mai poate nimeni schimba vreodată ceva la mine.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tău este important pentru mine!