duminică, 9 septembrie 2012

Idolatrie


îngenunchez în faţa ta, stăpâne
primeşte-mi lacrimile pe tălpile tale
îngăduieşte-mi  să-ţi spăl sângele cu ele
şi sa-ţi mângâi rănile călcâielor
cu genele umezite

păstrează-mi atingerea pe pielea bătătorită
simte-mi şoaptele lângă lobul urechii
lasă-ţi părul între degetele mele să ţi-l descâlcească
umple-ţi ochii cu privirea mea
acceptă-mi recunoştinţa

lasă-mă în genunchi până-mi vor sângera
să te cuprind până mă voi sfărâma
să-ţi plângă doar ochii mei până-mi vor seca
durerea ta sa-ţi fie numai durerea mea
lasă-mi-o mie până te vei vindeca

stăpâne, lasa-mă să mă supun religiei tale
să aspir la idealurile tale
lasă-mă să mă încred doar în tine
şi să mă abandonez în braţele tale
primeşte-mă în liniştea credinţei tale


 

3 comentarii:

  1. Amin!:))
    Fericit cel ce iti este ''stapan''
    Iubesti frumos, iubesti cu patima dar prea'' insangerat''
    Si simti ca nu ai aer in spatiu stramtorat
    Caci universu-ti este doar omul adorat
    De te-ar iubi la fel...si-atat de-ndurerat

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Dar nu te...
      Doar sa ramana-ndurerat
      Nefericit si plin de vise
      Tu ii oferi si il iubesti
      Dar el traieste in ''culise''

      Ștergere

Comentariul tău este important pentru mine!