joi, 18 iulie 2013

Opheila

 
cuvintele se sparg ca valurile surde
în pietrele născute din uitare
și visele răsar ca florile nocturne
ce se deschid când soarele dispare

e vid în jurul nostru, speranța a murit
de așteptarea lungă glasul ti-a amutit
încerci eliberarea, dar fuga ți-e oprită
de ceva prea puternic, numită simplu: frică!

te-așezi din nou pe-o parte, zâmbești așa-ntr-o doară
resemnat privești moartea ce-ntârzie s-apară
înăbuși fața-n perne, te-afunzi din nou în vis...
e singurul spectacol ce-ți mai este permis
 
 
 
foto: John Everett Millais - 'Opheila'

6 comentarii:

  1. foarte trist, speranta e departe...

    RăspundețiȘtergere
  2. Craiasa Zapezii20 iulie 2013 la 19:53

    Ce e trist e faptul ca barbatul care zice ca o iubeste pe "iubita " lui nu e pe aceeasi lungime de unda cu ea si a facut intotdeauna invers decat trebuia si nu a stiut sa-i anticipeze gandurile si dorintele,desi se lauda ca ar fi suflete pereche...Nu mai am nici o speranta.o sa-mi caut unul care sa nu se mai chinuie sa ma inteleaga si care sa nu ma mai iubeasca din interes,pt ca nici interesul nu si vazut cand trebuia .......................................

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos.. scrii! Imi plac poeziile tale, deoarece au prins din realul lucrurilor trairile esentiale. Oare cine nu a incercat frica disperarea..? Cine nu a simtit oare izolarea in doi..? Cu un mestesug extraordinar, faci ca lucrurile acestea de-a dreptul incomode si despre care nu vrem sau uneori nu putem sa vorbim, sa capete sensibilitate umana sa capete... suportabilitate. De aceea ma intorc si zic: Frumos.. scrii! Imi plac poeziile tale...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti plac poeziile mele. Multumesc pentru aprecieri.

      Ștergere
  4. Craiasa Zapezii22 iulie 2013 la 17:31

    Am uitat sa-ti spun azi:te iubesc si va iubesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Te iubesc si eu! si va iubesc... de aceea ne intalnim aici; pentru ca iubim si impreuna iubim poezia..

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tău este important pentru mine!